if_photoif_put_inmenu
BOOMmarket
Зателефонуйте нам!
+38 (093) +38 (093) 522-86-68 Показати
+38 (096) +38 (096) 508-77-78 Показати

Гарантія

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється з допомогою покупця. Умови повернення товарів належної якості Повернення товару Законодавством України встановлено дві причини, з яких покупець може зробити повернення або обмін товару:

- якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, не може бути використаний за призначенням (якісний товар, стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).

У разі повернення проводиться протягом 14 днів, не враховуючи день покупки. Покупець оплачує вартість первинної та зворотної доставки. Продавець повертає кошти за товар (сума, зазначена у накладній).

- якщо покупець виявив суттєві недоліки у товарі, які могли б виникнути лише з вини виробника (неякісний товар, стаття 8 Закону України «Про захист прав споживача»).

У разі покупець має повне право вимагати заміну товару чи повернення своїх грошей. Продавець виплачує вартість первинної та зворотної доставки, а також повертає повну вартість за товар.

Повернення проводиться тільки якщо:

- товар не був у вжитку та жодним чином не використовувався;

- повністю збережена фірмова упаковка та комплект постачання (включаючи бирки);

- товар перебуває у тому стані, як і момент покупки (без будь-яких механічних ушкоджень і дефектів);

- є розрахункові документи (накладна або ТТН) на товар, видані покупцю разом з товаром.

Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки на повернення не повинні бути оформлені післяплатою.

У разі пошкоджень, отриманих під час перевезення, претензію необхідно пред'явити компанії-перевізнику.

Обміну та поверненню не підлягають знижені в ціні товари (зі знижкою за дефектами), про які заздалегідь було повідомлено покупцю. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню.

Дякуємо Вам за покупку в нашому інтернет-магазині!